このページのリンク

Subject to identity : knowledge, sexuality, and academic practices in higher education / Susan Talburt
(SUNY series, identities in the classroom)

データ種別 図書
出版者 Albany : State University of New York Press
出版年 c2000
本文言語 英語
大きさ vii, 285 p. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

一般図書 pbk. 377.2/Su11 2000103685
0791445720

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. 257-274) and index
著者標目 Talburt, Susan
件 名 LCSH:Lesbian college teachers -- United States -- Social conditions Case studies  全ての件名で検索
LCSH:Lesbians -- United States -- Identity Case studies  全ての件名で検索
WISH:大学
WISH:教員
WISH:研究者
WISH:レズビアン
WISH:人間関係
WISH:アイデンティティ
WISH:事例研究
FREE:アメリカ合衆国
分 類 LCC:LB2332.32
DC21:378.1/2/086643
書誌ID BB11161267
ISBN 0791445712
NCID BA55379324
目次/あらすじ

 類似資料