Problems, needs and responses for promoting scientific literacy and life skills towards sustainable rural development for children, youth, and adults / Merle Tan, Lucille Gregoria and Lizza Marie Leonardo
(A series of policy papers and case studies on rural education for development / organized and edited by International research and training centre for rural education and Chinese National Commission for UNESCO)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Baoding, China : UNESCO, International research and training centre for rural education (INRULED) , 2005 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 43 p. ; 30 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
一般図書 |
|
333/P94 | 2005005251 |
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Cover title |
---|---|
著者標目 | Tan, Merle Gregoria, Lucille Leonardo, Lizza Marie |
件 名 | WISH:農村 WISH:地域開発 WISH:経済開発 WISH:貧困問題 WISH:経済格差 WISH:情報格差 WISH:識字率 WISH:教育 WISH:成人教育 WISH:ICT WISH:事例 FREE:Education for all (EFA) FREE:アジア |
書誌ID | BB11171930 |
NCID | BA91854159 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:9回
※2021年8月30日以降