Media, gender, and popular culture in India : tracking change and continuity / Sanjukta Dasgupta, Dipankar Sinha, and Sudeshna Chakravarti
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Los Angeles : Sage Publications , 2012 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 217 p. : ill. ; 23 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ |
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一般図書 |
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361.4/Me14 | 2000105907 |
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9788132107293 |
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別書名 | 背表紙タイトル:Media, gender, and popular culture in India |
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一般注記 | Includes bibliographies Includes index |
著者標目 | *Dasgupta, Sanjukta Sinha, Dipankar Cakrabartī, Sudeshṇā |
件 名 | LCSH:Popular culture -- 21st century
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LCSH:Mass media and culture -- India 全ての件名で検索 LCSH:Sex role in mass media LCSH:India -- Social life and customs -- 21st century 全ての件名で検索 WISH:大衆文化 WISH:マス・メディア WISH:性役割 WISH:ジェンダー研究 WISH:女性観 WISH:女性像 FREE:インド |
分 類 | LCC:HM621 DC23:302.230954 |
書誌ID | BB11245139 |
ISBN | 9788132107293 |
NCID | BB07931591 |
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