The cultural politics of femvertising : selling empowerment / Joel Gwynne, editor
(Palgrave studies in (re)presenting gender)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cham : Palgrave Macmillan |
出版年 | c2022 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 237 p. : ill. ; 22 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ |
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一般図書 |
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674/C95 | 2000107547 |
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9783030991531 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Gwynne, Joel, 1981- |
件 名 | LCSH:Advertising -- Social aspects
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LCSH:Feminism and mass media LCSH:Mass media and women |
分 類 | DC23:659.1045522 |
書誌ID | BB11549549 |
ISBN | 9783030991531 |
NCID |
BC18867844 ![]() |
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