Rural education : changing environments, emerging challenged, policy perspectives and options / Victor Ordonez
(A series of policy papers and case studies on rural education for development / organized and edited by International research and training centre for rural education and Chinese National Commission for UNESCO)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Baoding, China : UNESCO, International research and training centre for rural education (INRULED) |
出版年 | 2005 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 27 p. ; 30 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
一般図書 |
|
372.2/R87 | 2005005249 |
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Cover title |
---|---|
著者標目 | Ordonez, Victor International research and training centre for rural education Unesco |
件 名 | WISH:学校教育 WISH:農村 WISH:地域開発 WISH:教育政策 WISH:事例 FREE:へき地教育 FREE:Education for all (EFA) FREE:アジア |
書誌ID | BB11163454 |
NCID | BA90620210 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:13回
※2021年8月30日以降