Gender equity and the professional education of teachers : a critical review/ by Paula Bourne and Dorothy Smith
(Gender and schooling papers ; No. 3)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Toronto : Centre for Women's Studies in Education, Ontario Institute for Studies in Education |
出版年 | 2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 36 p. ; 28 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
一般図書 |
|
377/G34 | 2005005853 |
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | "May 2000" |
---|---|
著者標目 | *Smith, Dorothy Bourne, Paula |
件 名 | WISH:教員 WISH:教員養成 WISH:男女平等 WISH:ジェンダー問題 WISH:大学 WISH:カリキュラム FREE:カナダ |
書誌ID | BB11230622 |
NCID | BB08238266 |