このページのリンク

Understanding the marketplace / [by] Hillis K. Idleman [and] Max O McKitrick
(The Contemporary consumer series)

データ種別 図書
出版者 New York : Gregg and Community College Division/McGraw-Hill
出版年 [1975]
本文言語 英語
大きさ 74 p. : ill. ; 26 cm

所蔵情報を非表示

C棟書庫132
675/I19 9999918798 遡及 0070316872

書誌詳細を非表示

一般注記 ***遡及データをもとにした流用入力である
Summary: Describes the contemporary marketplace, the persuasive role of advertising, and current issues facing the consumer
Includes bibliographical references
著者標目 *Idleman, Hillis K., 1910-
McKitrick, Max O., 1917-
件 名 LCSH:Supply and demand
LCSH:Consumption (Economics)
LCSH:Advertising
JVSH:Advertising -- Psychological aspects  全ての件名で検索
JVSH:Consumers
分 類 LCC:HB201
DC:381
書誌ID BB11005226
ISBN 0070316872
NCID BA37877782
目次/あらすじ

 類似資料