Understanding the marketplace / [by] Hillis K. Idleman [and] Max O McKitrick
(The Contemporary consumer series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Gregg and Community College Division/McGraw-Hill |
出版年 | [1975] |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 74 p. : ill. ; 26 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 刷 年 | 利用注記 | 請求メモ |
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C棟書庫132 |
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675/I19 | 9999918798 | 遡及 | 0070316872 |
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一般注記 | ***遡及データをもとにした流用入力である Summary: Describes the contemporary marketplace, the persuasive role of advertising, and current issues facing the consumer Includes bibliographical references |
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著者標目 | *Idleman, Hillis K., 1910- McKitrick, Max O., 1917- |
件 名 | LCSH:Supply and demand LCSH:Consumption (Economics) LCSH:Advertising JVSH:Advertising -- Psychological aspects 全ての件名で検索 JVSH:Consumers |
分 類 | LCC:HB201 DC:381 |
書誌ID | BB11005226 |
ISBN | 0070316872 |
NCID | BA37877782 |
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